خاطراتی از بازی دیشب با سن لورنزو!
تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, | 10:32 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید در مقابل سن لورنزو یک قهرمانی ارزشمند و شیرین دشت کرد.
سال جادویی
هیچ کس بیشتر از ما امسال جام نبرد. این رئال مادرید فقط جام باشگاه های جهان را کم داشت و آن را به تالار افتخارات برنابئو اضافه کرد، جایی که در دنیا بزرگترین است. این تیم آماده تقابل با چالشهاست و با قوای ذهنی و بدنی که شایسته یک تز دانشگاهی است، به اهدافش می رسد. 22 پیروزی پیاپی کسب کردیم و دو برد تا رکورد گیسن فاصله داریم. یک چهارگانه شیک با دسیما، سوپرجام اروپا، کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان بدست آوردیم. آنچلوتی و شاگردانش با استقامت و بردباری و حضور در بالاترین سطح توانستند که به جلو حرکت کنند. در این جشنواره گل جای خالی گلهای رونالدو حس نشد. او هر چند که گل نزد اما رئال توانست که حریفانش را در هم بکوبد. مدیر سن لورنزو اشتباه کرد. رئال مادرید لابی بلد نیست بلکه درون زمین کارش را می کند. آنها پاپ را هم داشتند اما رئال مادرید همان طور که راموس گفت ، تیم خداست.

هواداران رئال مادرید
مثل یک هوادار عادی از این قهرمانی لذت بردم. دو ساعت قبل از فینال در جمع عوداران کازابلانکایی بودم. همه چیز منظم بود. پنجطبل بزرگ ریتم ترانه دسیما که توسط ردوان ساخته شده بود را می می نواختند و همه آهنگ معروف را می خواندند. شعار دیگرشان هم این بود :” رئال از چشمانم دور است اما به قلبم نزدیک است.” مادریدیسمو بودن آنها همیشه در خاطرم می ماند. وقتی کروس کرنر را فرستاد همه راموس را با قلبشان تشویق کردند. تارزان کاماس به اتسمان مراکش سفر کرد تا یک گل دیگر بزند و رئالی ها را خوشحال کند.در لیسون این کار را کرد و دیشب هم تکرارش کرد. راتموس اسطوره هوداران است و طبیعی بود که بهترین بازیکن جام باشگاه های جهان شود.

کاسیاس
در نیمه دوم نوبت او بود. کل سکوهای مراکشی صدا زدند :” ایکر ، ایکر” و هیجانشان را نشان دادند. اگر بازی یک ساعت دیگر طول می کشید، ایکر کاسیاس درخواست ملیت مراکشی می کرد. از جام جهانی آفریقای جنوبی تا کنون این قدر مورد تشویق قرار نگرفته بود .از هوادارانی که یکصدا او را تشویق کردند متشکرم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: